Marta Ruiz, nova primera secretària de la Joventut Socialista de Terrassa
Samuel Martínez ha formalitzat la seva renúncia en una assemblea extraordinària
- Terrassa, capital del videojoc indie
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2023 a les 14:11
Actualitzat el 26 de setembre de 2023 a les 14:12
Marta Ruiz, fins ara la secretària d'Organització de la Joventut Socialista de Terrassa, serà la nova primera secretària de la JSC a la ciutat, substituint Samuel Martínez, que ocupava el càrrec des del 2020. Ruiz va ser escollida en una assemblea extraordinària celebrada aquest cap de setmana amb tota la militància de la Joventut de Terrassa, després que Martínez formalitzés la seva renúncia.
Ruiz és graduada en dret i en màster d'accés a l'Advocacia i membre de l'executiva del PSC Terrassa.
Els socialistes asseguren que els darrers anys la Joventut Socialista de Terrassa ha augmentat el nombre de militants, sobretot en l'afiliació femenina. Des del partit també destaquen que la JSC de Terrassa ha estat enguany "essencial" per a la campanya electoral de les municipals i que sota el mandat de la darrera executiva s'ha aconseguit la llista a les eleccions municipals amb un major nombre de militants de les Joventuts, amb gairebé un 30% de representació.
"Ha estat un plaer haver liderat aquesta agrupació aquests darrers anys", s'ha acomiadat el fins ara primer secretari, Samuel Martínez.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Salut recomana l'ús de la mascareta al transport públic: "L'epidèmia de la grip serà una mica més llarga"
-
Terrassa
Terrassa agilitza els tràmits per a les beques d’estiu
-
Terrassa
Seguretat i model de creixement, al debat de l’estat de la ciutat
-
Terrassa
La Fundació Manuel Lao, vint anys de resposta àgil al costat dels que ajuden
-
Terrassa
Apunten a que Marc Ribas deixarà de presentar el Joc de Cartes i ell ho desmenteix: "No hem parlat res"
-
Terrassa
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència”