
Concurs i festa d'Amunt i Crits de Terrassa
La colla sardanista celebrarà aquest dissabte el sopar de germanor

- “Se li exigeix que faci més pel català a la Muskhaa que a la resta de la societat”
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2024 a les 20:19
Aquest dissabte passat, participació reeixida en un concurs a Arenys de Munt. I dissabte vinent, sopar de germanor i lliurament de distincions. La colla sardanista Amunt i Crits, de Terrassa, viu un dels períodes més importants de l'any.
Les colles de l'entitat van participar aquest dissabte passat al concurs territorial de Colles Comarques Barcelonines a Arenys de Munt. La Colla Petits Amunt i Crits va quedar en segon lloc, la colla Amunt i Crits en un quart i la colla Continuïtat, en un sisè.
[caption id="attachment_538336" align="aligncenter" width="700"]
Representació d'Amunt i Crits a Arenys de Munt[/caption]
Les colles Amunt i Crits i Continuïtat varen treure les dues la sardana revessa, constituïnt aquesta fita "un pas molt important per anar sumant punts pel Campionat de
Catalunya i territorial", afirma l'entitat. Al certamen, a la plaça de l'Església, hi van participar 22 colles.

Notícies recomenades
-
Terrassa L'escola Pau Vila Dinarès celebra 50 anys
-
Terrassa Plenari de tancament del Consell de la Infància de Terrassa
-
Terrassa Trucades 'spam': d'aquesta manera pots deixar de rebre tants intents d'estafa
-
Terrassa L'Ajuntament asfalta 11 trams de carrers de Terrassa en el que portem de juny
-
Terrassa Les autoescoles, al límit a Terrassa
-
Terrassa Un retrat de la nova generació