A la Festa Major no hi haurà concerts de pagament
El pressupost inicial ja comptava amb una partida per poder contractar a artistes de qualitat
ARA A PORTADA
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
16 d’abril de 2024 a
les 19:19
Actualitzat el
26 de juny de 2024 a les
13:54
Durant la comissió informativa de Projecció de la Ciutat celebrada aquest dimarts, el regidor de Cicles Festius, Joan Salvador, ha confirmat que no hi haurà concerts de pagament durant la Festa Major d'aquest any. Afegeix que no va haver-hi debat al respecte sobre aquesta qüestió.
Es va prendre una decisió política, tal com explica la regidora de Projecció de la Ciutat, Ona Martínez: "Es va fer una aposta estructural d'entrada de dotar del pressupost necessari per a poder programar artistes de molta qualitat sense haver de patir". Una idea que sorgeix també de fer una bona oferta per poder competir amb el cartell d'altres festes majors.
La Festa Major de Terrassa 2024 té una dotació de 731.000 euros assignada als pressupostos municipals, una xifra que incrementa en 450.000 euros la dotació inicial del 2023. Amb aquesta dotació, Diari de Terrassa ha pogut confirmar les actuacions de grups com Stay Homas, Figa Flawas i Gemma Humet.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2024/03/22/stay-homas-i-figa-flawas-a-la-festa-major-de-terrassa/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Saps on són... els felins a la porta de l'ensenyament
-
Terrassa
Un jove terrassenc amb un euro i un objectiu, conquerir Europa: "Hi ha molta més gent bona del que se'ns diu"