Ajornat de nou el ple de pressupostos
Terrassa
Com a conseqüència de l’episodi de temps violent que afecta la ciutat
- Ajornat de nou el ple de pressupostos
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
-
Terrassa Cafès Prats Mercader, botiga de barri: "Les tres generacions hem passat per totes les fases del negoci” Alejandro García
-
Terrassa Centenars de terrassencs gaudeixen de la victòria de la selecció espanyola en gran Aketza Martín
Publicat el
04 de novembre de 2024 a
les 12:52
Actualitzat el
04 de novembre de 2024 a les
16:31
El ple municipal extraordinari previst per avui dilluns, dia 4 de novembre, a les 16.30 hores s'ha ajornat a conseqüència de l’episodi de temps violent que afecta la ciutat i que ha suposat l’activació del Pla d'Emergència Municipal i l'aplicació de mesures de prevenció i seguretat.
L'Ajuntament de Terrassa ha notificat que la sessió, en el qual s'havia de debatre i votar tant el pressupost com les ordenances (impostos, taxes i preus públics) corresponents a l'exercici 2025 s'ajorna. És la segona vegada que la celebració del ple se suspèn. La primera va ser dimecres 30 d'octubre, dia inicial en què s'havia fixat la celebració de la sessió plenària.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2024/09/04/el-pla-demergencia-de-terrassa-en-prealerta-per-tempestes/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada
-
Terrassa
Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat
-
Terrassa
VÍDEO | Ca n'Anglada vibra amb la selecció del Marroc
-
Terrassa
Terrassa revisa les mesures del Pla Alfa davant l'alt risc d'incendi forestal
-
Terrassa
Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats
-
Terrassa
Els ajuts de menjador baixen un 7,9% tot i l’augment de la demanda