Suport del PSC de Terrassa als veïns de la benzinera
Veïnat de Sant Llorenç ha aturat les obres, executades a l'avinguda del Vallès

- Suport del PSC de Terrassa als veïns de la benzinera
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de novembre de 2024 a les 17:37
Els veïns que s’han aixecat contra la construcció, ja iniciada, d’una benzinera a Sant Llorenç-Can Petit han rebut aquest dimecres el suport del PSC. Javier García, regidor socialista a l’Ajuntament de Terrassa, s'ha reunit amb el veïnat a les portes del solar on s’executa el projecte, aturat dilluns passat per un grup de residents a la zona.
Els socialistes han volgut mostrar el seu suport a la reivindicació veïnal d’aturar aquesta estació de servei “pels problemes de salut i molèsties que els podria ocasionar”. La representació del PSC estava formada pel regidor Javier García i els membres de la comissió executiva de l’agrupació Víctor Pérez, Judith Muñoz i Ricardo Rodríguez.
Segons el grup socialista, volien compartir amb els veïns la problemàtica causada i han assegurat que aquesta situació es podria haver evitat: “Si l’Ajuntament hagués regulat la distància mínima que hi ha d’haver entre una benzinera i un habitatge, a través d’un pla especial urbanístic, ara no tindríem aquest problema”, ha remarcat García.
Notícies recomenades
-
Terrassa L’EUIT impulsa ATOCOM, un projecte pioner per promoure la inclusió i l’autonomia de les persones dependents
-
Terrassa La influencer de Terrassa Clakovi: "A vegades creo inseguretats a la gent"
-
Terrassa Experts urgeixen a posar en marxa polítiques de protecció contra el canvi climàtic a la cloenda del Simposi sobre crisi climàtica i sanitària
-
Terrassa Terrassa pren mesures pel risc d’una nova apagada
-
Terrassa Els impostos del 2026 s’apujaran un 2,5% en previsió de l’actualització de l’IPC
-
Terrassa Els viatges de l’Imserso s’exhaureixen: “L’expectació ha estat més alta”