Una jornada analitzarà l'avui i el demà de la violència sexual a Mútua
L’onzena jornada de la Comissió contra la violència masclista se celebra dimecres, amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la violència contra la Dona
- Atlètic i Egara no fallen a la jornada de la lliga femenina de hockey
ARA A PORTADA
-
-
Comencen les obres per reparar amb injeccions de resina els assentaments de la plaça del Gas Pilar Màrquez
-
-
Aquí teniu el primer llibre-guia de bèsties de Terrassa: "Són com nosaltres, una gran família" Javier Llamas
-
Rafel Comes, Medalla d’Honor de la Ciutat: “Sempre he intentat ser autoexigent i rigorós amb la història” Arnau Fort
Publicat el
18 de novembre de 2024 a
les 11:28
Actualitzat el
18 de novembre de 2024 a les
11:58
El proper dimecres, 20 de novembre, l’edifici docent de MútuaTerrassa acollirà la celebració de l’onzena edició de la jornada promoguda per la Comissió contra la violència masclista de la Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT). Amb el tema "Ahir, avui i demà en la violència sexual", enguany se centrarà en aquesta forma de violència que fa referència a l’acte de coacció o amenaça cap a una persona amb l’objectiu que dugui a terme una determinada conducta sexual.
La inauguració serà a les 9 hores i anirà a càrrec de Teresa Clanchet, directora assistencial de l’Àmbit Ambulatori de la FAMT i Olga Casado, presidenta de la Comissió contra la violència masclista de la FAMT i metgessa de família. Un total de tres taules rodones son les que donaran forma i contingut a la jornada, la qual comptarà amb una desena d’experts que hi intervindran com a ponents o moderadors.
Sota el títol "D’on venim?", la primera taula de debat estarà moderada per Margarita Español, metgessa de Família d’Atenció Primària i membre de la Comissió de Violència Masclista de la FAMT i la doctora en Sociologia Roser Pérez serà l’experta que hi desenvoluparà la ponència.
La segona taula -titulada "On som?"- comptarà amb la participació de Zoe Herreras, metgessa especialista en Medicina de Família i Comunitària del CAP Compte Borrell i coordinadora del Grup de Violència Masclista de la CAMFIC i Mireia Forner, doctora en psiquiatria, psicòloga clínica i coordinadora de Psicologia Clínica de la Salut de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Estarà moderada per Anna Carmona, especialista en Ginecologia i Obstetrícia i coordinadora de la Unitat de Trànsit de la FAMT.
Finalment, la darrera taula de debat -"On anem?"- la moderaran conjuntament Maria Comellas i Helena Puig, ambdues infermeres i membres de la Comissió de Violència Masclista de la FAMT. En aquesta hi prendran part Noèlia Bardés, educadora social i directora del SIE de Terrassa, la Maria Ferré, psicòloga clínica i jurídica i consultora en violències masclistes i Marta Morata, professora d’Educació Primària i formadora en coeducació del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
La clausura de la jornada, prevista per les 13.30 hores, la durà a terme Oriol Porta, cap del servei de Ginecologia i Obstetrícia de l’HUMT i la doctora Casado.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El projecte del portal de Sant Roc avança tot i l’oposició ecologista
-
Terrassa
La Sindicatura de Comptes avala la garantia del servei d'aigua a Terrassa
-
Terrassa
La Farmàcia Magaña celebra els seus 50 anys: "La gent no només ve pels medicaments, busquen consells"
-
Terrassa
Un Sant Joan sense por: Terrassa torna a repartir calmants naturals per a gossos i gats
-
Terrassa
Primer dia del tall al trànsit del carrer d’Arquimedes, que durarà vuit mesos
-
Terrassa
Cap de setmana de doblet i estrenes per als Castellers de Terrassa a Barcelona