Aturades les obres de l’escola La Mirada de Sant Cugat
El jutjat ha suspès de manera cautelar el trasplantament d’arbrat
- Aturades les obres de l’escola La Mirada de Sant Cugat
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de novembre de 2022 a les 17:14
Actualitzat el 15 de novembre de 2022 a les 17:16
El jutjat contenciós administratiu número 10 de Barcelona ha suspès de manera cautelar el projecte de trasplantament d’arbrat i arbustos derivat de la implantació de la nova escola La Mirada de Sant Cugat del Vallès, segons ha informat el consistori.
La suspensió suposa, de facto, aturar tot el projecte de construcció del centre educatiu. L’Associació per a la Defensa i Estudi de la Natura a Catalunya (ADENC) va recórrer el pla amb l’argument que les tasques de trasplantament de l’arbrat tindrien una afectació mediambiental sense possibilitat de reparació. L’Ajuntament ha anunciat que recorrerà la decisió davant del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
L’Ajuntament ha convocat urgentment una reunió amb la direcció de l’escola, l’AFA, l’ADENC i SOS Bosc Volpelleres per valorar les conseqüències de la interlocutòria sobre el futur de la nova escola.
Notícies recomenades
-
Comarca
Deu nous senglars morts per pesta porcina dins del radi del primer brot
-
Comarca
Dispositiu conjunt contra els robatoris a Viladecavalls
-
Comarca
La IA entra al CAR per millorar el rendiment dels esportistes
-
Comarca
FGC i Rubí veuen "viable" una segona estació al municipi
-
Comarca
El Casal Cultural d’Ullastrell es posa al dia en accessibilitat
-
Comarca
Un milió d'euros per fer un camp de hockey al CAR