Mor un motorista de 23 anys a la B-225 a Castellbisbal
Comarca
S'estima que 123 persones han mort enguany en accidents de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya i 46 d'aquestes són motoristes.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Crida als i les "skaters" de Terrassa: Classes gratuïtes i una JAM per a tots els nivells Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | Castells i falles als carrers de Terrassa per l'inici de la XXXII Diada Emili Miró Lluís Clotet
-
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
Publicat el
24 de novembre de 2024 a
les 12:01
Actualitzat el
25 de novembre de 2024 a les
08:31
El Servei Català de Trànsit informa que ahir a la tarda es va registrar un sinistre viari mortal al punt quilomètric 3,40 de la B-225 a Castellbisbal (Vallès Occidental). Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 18.29 h.
Per causes que encara s’estan investigant, un motorista va patir una sortida de via i, a conseqüència de l’accident, va morir. Es tracta d’un home de 23 anys, J.A.R.A. , veí de Sant Andreu de la Barca.
Arran del sinistre es van activar tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Insatisfacció a Rellinars pel servei de recollida de residus porta a porta
-
Comarca
Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat
-
Comarca
Tercera edició de les targetes rasca i guanya a Vacarisses
-
Comarca
Neix una nova associació veïnal a Rellinars
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits