Aldi reobre el supermercat de les Fonts
La cadena d'alimentació ha renovat íntegrament la botiga

- Vehicle bolcat a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de desembre de 2021 a les 16:11
Actualitzat el 13 de desembre de 2021 a les 19:07
La cadena de supermercats alemanya Aldi reobre aquest dimarts, 14 de desembre, el seu establiment del barri de les Fonts, que ha estat tancat durant mesos per sotmetre's a una renovació completa.
La companyia ha renovat íntegrament la botiga "amb l'objectiu d'oferir un millor servei" als seus clients. De fet, ha construït de nou el supermercat del número 2 del carrer Rosa Sensat, per oferir als clients de la cadena "un nou espai on poder realitzar la compra setmanal de forma senzilla i còmoda", expliquen en un comunicat.
La nova botiga obrirà de dilluns a dissabte, de les 9 a les 21 hores i s'estrenarà amb una campanya d'ofertes i descomptes.
Amb la reobertura del supermercat de les Fonts, Aldi tornarà a comptar amb quatre botigues a Terrassa. A més de la tenda de les Fonts, la cadena té botigues a l'avinguda de Béjar, a la carretera de Matadepera i a la carretera de Martorell. Aquesta última va obrir fa poc més d'un any.
El passat mes de novembre, Aldi va arribar a les 350 botigues arreu d'Espanya, amb una plantilla de més de 5.500 persones.
Notícies recomenades
-
Diners El programa 30 Plus ajuda 45 persones a aconseguir feina al Vallès
-
Diners IMAN Group supera els 500 milions d'euros de facturació
-
Diners El Punt d'Atenció a l'Emprenedoria de Terrassa ha ajudat a crear 742 empreses en deu anys
-
Diners “La pregunta que ens hem de fer no és si ens atacaran, sinó quan ho faran i com respondrem”
-
Diners Com actua un hacker: claus per protegir l'empresa d'un ciberatac
-
Diners Cites exprés per trobar feina