Es reprèn la circulació de trens de la R4 entre Sabadell Sud i Terrassa Est
Els combois circularan per la via 1 i no pararan a Sabadell centre

- Es reprèn la circulació de trens de la R4 entre Sabadell Sud i Terrassa Est
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2022 a les 11:45
Actualitzat el 16 de maig de 2022 a les 15:12
Renfe ha reprès la circulació de trens de la R4 entre Sabadell Sud i Terrassa Est després que hagi estat tallada en els dos sentits durant unes hores per fum a l'estació de Sabadell, que ha estat evacuada. Els combois circularan per la via 1 i no pararan a Sabadell centre.
Els Bombers de la Generalitat han identificat que l’origen del fum era l'escalfament dels frens d'un vagó. I, per la seva banda, El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha confirmat que no hi ha hagut cap persona afectada.
Notícies recomenades
-
Terrassa L’Ajuntament de Terrassa ofereix 16 beques per a complementar les Erasmus+ de l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior
-
Terrassa Malestar al Parc de Bombers de Terrassa pel retard en l’augment d’efectius mínims de guàrdia
-
Terrassa Terrassa se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Terrassa Terrassa retira 47 quadres elèctrics obsolets per alliberar espai públic i millorar l’accessibilitat urbana
-
Terrassa El PSC exigeix a Ballart “més compromís” amb el manteniment urbà per facilitar els pressupostos
-
Terrassa Un home ferit greu per una ganivetada en una baralla entre famílies al barri de les Arenes