Ajornen la primera edició del FestiVIU a Terrassa
Els organitzadors diuen que per causes que escapen al seu control els és impossible oferir la jornada en la seva totalitat i amb la qualitat que mereix
- Ajornen la primera edició del FestiVIU a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2022 a
les 08:18
La primera edició del FestiVIU, una jornada cultural d'espectacles musicals i educatius que s’havia d'estrenar a la Sala Crespi de Terrassa amb tres actuacions dedicades a l’atracció, la curiositat i l’amor, no se celebrarà aquest dissabte, com estava previst. Els seus organitzados, Conte Viu, han decidit ajornar el festival.
"Per causes externes ens hem vist obligats a ajornar l'esdeveniment fins a nova data. Ens hem resistit fins a l'últim moment, però per causes que escapen al nostre control ens és impossible oferir la jornada en la seva totalitat i amb la qualitat que mereix.", expliquen en un comunicat.
Els organitzadors asseguren que durant els següents dies abonaran l'import de les entrades i que de seguida que tinguin una nova data, la comunicaran.
No obstant això, sí que es manté per a aquest dissabte la última actuació prevista, "Oda al (des)amor", un duet musical poètic en acústic que presenta els clars i obscurs de l’experiència d’estimar i desestimar i que actuarà a les 20 hores. La representació es farà fora del marc del FestiVIU i les entrades per aquest espectacle segueixen sent vàlides. "Contacta'ns si tenies abonaments per estudiar-ne la devolució", escriuen des de Conte Viu.
Notícies recomenades
-
Cultura i Espectacles
Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 13, 14 i 15 de març
-
Cultura i Espectacles
El retorn del futur del jazz
-
Cultura i Espectacles
Pere Pons: “A la seva trajectòria, Miles Davis va canviar el curs de la història del jazz i de la música dues o tres vegades”
-
Cultura i Espectacles
De Terrassa a Hollywood
-
Cultura i Espectacles
El Duet Eslau porta Rossini, Bach i Piazzola a Terrassa
-
Cultura i Espectacles
L'art que habita: reflexions artístiques sobre el concepte de casa